Košarica 0 x

Pošiljanje 💌

Izdelki bodo odposlani najkasneje v treh delovnih dneh od prejetja vašega naročila. V primeru personaliziranega izdelka, bodo izdelki odposlani najkasneje v sedmih delovnih dneh od prejetja vašega naročila. V primeru izjem vas o tem obvestimo. Paketi so odposlani s Pošto Slovenije pri kateri je običajen čas dostave 2 delovna dni. V primeru pošiljanja v tujino je dostavljalni čas daljši.

Cena poštnine je odvisna od teže celotnega paketa in se avtomatsko izračuna, ko zaključite z nakupom. Najpogosteje znaša med 2.90€ in 3.90€. Možnosti brezplačne poštnine ne ponujamo, lahko pa ste pozorni na posebne ponudbe in ugodnosti, ki lahko vključujejo brezplačno poštnino.

Za vse, ki želite vaše naročilo prevzeti osebno, lahko to storite na naslovu naše poslovne enote SAŠA INKUBATOR, Šaleška cesta 2A, 3320 Velenje (pisarna 3, DREW) in sicer po predhodnem dogovoru.

Izdelke izberete in naročite v spletni trgovini. V nadaljevanju izpolnite vse vaše kontaktne podatke (vključno z naslovom), nato pa v naslednjem koraku izberete možnost »Osebni prevzem«. Plačilo opravite predhodno, z enim izmed navedenih plačilnih metod (Paypal, kreditna kartica, neposredno bančno nakazilo). Plačilo z gotovino ob prevzemu ni možno. 

Vaš paket bomo pripravili v najkrajšem možnem času in vas po elektronski pošti obvestili kdaj ga lahko prevzamete.

Naročanje 🌟

V primeru, da imate izdelek v košarici, a nakupa še niste zaključili, lahko naročilo prekličete tako, da izdelke odstranite iz košarice. V primeru, da je vaše naročilo že zaključeno in ste prejeli potrditveno e-pošto, nas prosim čimprej kontaktirajte na info@simploo.si. V primeru, da vaše naročilo še ni odposlano, ga bomo preklicali sami, vam pa v primeru opravljenega plačila, vrnili denar.

Če je vaše naročilo že odposlano pa morate počakati, da paket prispe na vaš naslov, nato pa ga na lastne stroške pošljete ali osebno vrnete na naslov za vračanje: Simploo d.o.o., Šaleška cesta 18D, 3320 Velenje, Slovenija.

Ko paket prispe, ga najprej pregledamo in vam v primeru, da izdelki niso poškodovani ali uporabljeni, vrnemo denar najkasneje v roku 14dni (brez stroškov poštnine).

V primeru, da so izdelki poškodovani ali uporabljeni, vam denarja ne povrnemo.

V roku 7 dni od prevzema lahko vaše naročilo vrnete. V primeru, da želite to storiti, nas prosim najprej o tem obvestite na info@simploo.si.

Stroške pošiljanja in ostale morebitno nastale stroške boste morali urediti sami.

Naslov za vračanje: Simploo d.o.o., Šaleška cesta 18D, 3320 Velenje, Slovenija.

Ko paket prispe, ga najprej pregledamo in vam v primeru, da izdelki niso poškodovani ali uporabljeni, vrnemo denar najkasneje v roku 14dni (brez stroškov poštnine). V primeru, da so izdelki poškodovani ali uporabljeni, vam denarja ne povrnemo.

V primeru, da ste prejeli poškodovan izdelek, se vam iskreno opravičujemo. Vsekakor bi radi opomnili, da vse odposlane izdelke skrbno pregledamo in jih primerno zapakiramo. Na morebitno nastalo škodo med pošiljanjem žal ne moremo vplivati, vsekakor pa smo na voljo, da kakršnekoli neprijetnosti rešimo skupaj na najbolj racionalen in učinkovit način.

V primeru poškodovanega izdelka nam pošljite fotografijo. V primeru poškodovane embalaže prosim pošljite tudi fotografijo le-te na naslov info@simploo.si.

Vaše sporočilo in fotografije bomo pregledali in vam vrnili denar (brez stroškov pošiljanja) najkasneje v roku 14 dni.

Izdelka vam ne bo potrebno vračati, razen, če bi vas za to specifično zaprosili.

Včasih se lahko zgodi, da vam nenamenoma pošljemo napačen izdelek. V tem primeru, vas prosimo, da še enkrat pregledate vaš račun, ki ste ga prejeli na vpisani email naslov in se zagotovo prepričate, da se izdelki na računu resnično ne ujamejo z izdelki, ki ste jih prejeli.

Če ste prepričani, da je prišlo do napake, nas prosim kontaktirajte na info@simploo.si in nas o tem obvestite.

V primeru, da bi napačno prejet izdelek vseeno želeli obdržati, ker vam je všeč, lahko to storite brez dodatnih obveznosti. Če bi želeli napačno dostavljen izdelek zamenjati, nam ga prosim pošljite na naslov: Simploo d.o.o., Šaleška cesta 18D, 3320 Velenje, Slovenija.

Če želite izdelek zamenjati za pravega, boste morali ponovno oddati naročilo v spletni trgovini, denar napačnega izdelka pa vam bomo vrnili, ko prejmemo nepoškodovan izdelek na zgoraj omenjeni naslov.